18.6.09

Manek Urai tanpa poster Hadi ??

Timbalan Pengarah Pilihanraya PAS negeri Nasir Daud berkata strategi "melokalisasi" kempen parti itu kerana Umno akan menggunakan pendekatan "menasionalkan" kempen mereka. Berita lanjut boleh di lihat di sini

Persoalan yang penting, kenapa dlm suasana kita menolak berbincang dengan UMNO, tapi 'mereka-mereka' yang tidak menyukai UMNO menggunakan segala peluang yang ada untuk melihat PAS bukan sahaja berbeza dari sudut dasar tetapi juga dari sudut tindakan.. Yang malangnya, 'mereka-mereka' ini pula sanggup mendedahkan segala kepincangan dalam PAS yang dilakukan oleh tangan-tangan mereka kepada media milik UMNO.

Begitu juga, cadangan Kelab Penyokong PAS Kelantan, Saudara Yap Kok Seng, yang dilaporkan berkata, kehadiran mereka hanya akan 'mengelirukan pengundi' dan penyokong PAS adalah suatu hujjah yang dangkal. Adakah perlu tindakan sebegini dalam suasana PAS tidak memilik media rasmi yang mantap untuk menjelaskan isu, Kelab Penyokong telah bertindak menutup peluang bagi menjelaskan isu dengan menolak kehadiran pimpinan PAS yang tidak sebulu dengan segelintir pemimpin PAS Kelantan.

Saya percaya pada ketika ini UMNO BN sedang bersorak besar dengan kenyataan-kenyataan yang di timbulkan oleh 'mereka-mereka' yang seangkatan dengan beliau.


No comments:

Sekitar Demontrasi PPSMI